EROTIPS

Una mica de tot i més...

31.3.06

Coffee and Cigarettes

Seguint l'exemple del Bonavista Cine Club, penjarem la informació de la película que hem vist al Vegetal del Cinema i espero que tots fem un comentari i puntuem la "película"...
Visca el Vegetal...

PD Juli mai més seràs el meu copilot

Coffee and Cigarettes


Género: Comedia / Musical
Nacionalidad: USA
Director: Jim Jarmusch
Actores: Roberto Benigni, Steven Wright, Joie Lee, Cinqué Lee, Steve Buscemi,
Iggy Pop, Tom Waits, Joseph Rigano, Vinny Vella, Vinny Vella Jr., Renee French,
E.J. Rodriguez, Alex Descas, Isaach De Bankolé, Cate Blanchett.
Productor: Jason Kliot, Joana Vicente
Guión: Jim Jarmusch
Fotografía: Tom DiCillo

Sinopsis:
”COFFEE AND CIGARETTES” es una serie de pequeñas historias estructuradas como una película o viceversa.
Cada una de ellas reúne a varios personajes sentados alrededor de una mesa tomando café, fumando cigarrillos y discutiendo de temas tan diversos como los polos de cafeína, Abbott y Costello, las teorías sobre la conspiración contra Elvis, la correcta preparación del te inglés, los inventos de Nikola Tesla, la ficticia banda de rock SQÜRL, París en los años veinte, y el uso de la nicotina como insecticida.

Duración: 95 minutos.
Pàgina oficial.
Pel·lícula proporcionada per erotips.
Pel·lícula proposada per iOriol nano.

Assistència: 6
Nota mitjana de la peli: 7,10
Albert: 6.80
Fran: 7,50
Juli:
Nacho:
Pau:
Oriol: 7,00
Ramon: no ha volgut venir. Ha preferit el bobobots!

5 Comments:

  • At 1/4/06 14:14, Blogger Pons said…

    Ramon: tenia la discusio setmanal sobre un munt de ferralla.
    Coffe & cigarettes? de bona em vaig salvar... si no hi ha explosions, ni pits, ni humor, ni morts, s'em fan pesades les pelis

     
  • At 1/4/06 18:11, Blogger Oriol said…

    Oriol: Llàstima que ens perdéssim la última escena :(

    Jo li poso un 7, m'agraden els números rodons i no tinc tanta experiència en cine club com per puntuar amb decimals xD

    Ramon, la peli té un parell d'escenes molt bones, eh! La conversa dels actors i la del Bill Murray són genials :D

     
  • At 1/4/06 18:14, Anonymous Anónimo said…

    tengo que ir al dentista...

    7'5, l'ambient tampoc era l'adecuat per aquella pelicula, i va semblar més dolenta del que realment és

     
  • At 1/4/06 18:20, Blogger Albert Burrull said…

    Crec que la vetllada va estar bé tot i la improvització d'última hora.
    A veure si es pot repetir al juny.
    Jo també crec que la peli no es va mirar en el millor ambient Amb unes quantes birres milloraria...
    Benvingut el bloc Fran xD

     
  • At 9/7/06 23:15, Blogger julius said…

    sento anar "una mica tard", ho acabo de veure... U_U estic fent una ruta turística als diferents blogs de la ciutat. Ummm primer de tot demanar disculpes a l'Albert U_U ho sento molt(encara xD) més val "tard" que mai no? :S
    Respecte a la peli que encara m'enrecordo... xD posaria entre un 7 i casi 8 mm per tant posa-li un 7.5 també... tot i que em sembla que ja no cal comentar-la no? :S xD

    fins aviat mofus :DDD

    PD: No sé jugar al buscamines, si algú em vol fotre una apllissa ja sabeu on sóc U_U

     

Publicar un comentario

<< Home